Zwroty i reklamacje
ABY DOKONAĆ ZWROTU NALEŻY WYKONAĆ PONIŻSZE KROKI:
-
WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU.
-
DO PRODUKTÓW, KTÓRE CHCESZ ZWRÓCIĆ KONIECZNIE DOŁĄCZ FORMULARZ ZWROTU ORAZ POTWIERDZENIE ZAKUPU
-
NADAJ PACZKĘ NA ADRES: Ul. Sieminskiego 25, 44-100 Gliwice
- Masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru od otrzymania przesyłki.
- Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu.
- Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone.
- Zwracany towar powinien dotrzeć w nienaruszonym stanie i z podpiętą oryginalnie metką oraz plombą zabezpieczającą.
- Towar nie może być ubrudzony pudrem/podkładem, nie może posiadać plam, ani nie może być w żaden sposób uszkodzony.
- Towar nie może być używany, nie może nosić żadnych śladów użytkowania (w tym również zapachu perfum, papierosów lub innych)
- Jeżeli zwracany towar nosi jakiekolwiek ślady użytkowania, wniosek o zwrot towaru zostanie odrzucony a zwracany towar nie zostanie przyjęty.
- kostiumy kąpielowe nie podlegają zwrotom ze względów higienicznych (§7 ust. 2 Regulaminu Sklepu).
Regulamin zwrotów i reklamacji
1. Kupujący posiada prawo dokonania zwrotu w sklepie internetowym heyhoney.pl
2. Towar wraz z formularzem zwrotu należy odesłać na wskazany adres sklepu.
3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu, przesyłkę odsyłamy na podany wyżej adres wraz z wydrukowanym formularzem oraz potwierdzeniem zakupu.
4. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
5. Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT. Wyłączenie nie obejmuje przedsiębiorców na prawach konsumenta.
6. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu, warunkiem jest jednak dołączenie formularza zwrotu do zwracanego towaru.
7. Sprzedający nie przyjmuje zwrotów ubrań wysyłanych do firmy za pobraniem, paczkomatami.
8. Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).
9. Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.
10. Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres store@heyhoney.pl
11.Rozpatrzenie reklamacji może potrwać do 12 dni roboczych.
12. W przypadku zwrotu z szybkiego przelewu i/lub paypo - zwrot zostanie zwrócony na rachunek bankowy podpięty pod metodę płatności.